takidasky

Härliga lördag

Publicerad 2012-01-21 16:19:33 i Allmänt

Vad det är härligt med helg! Idag sov vi till strax efter 9, käkade lite gröt till brunch innan jag och dogsen stack upp till klubben och gick i skogen.



När vi kom hem gjorde jag både hårinpackning och ansiktsmask - en vardagslyx som det var länge sen jag unnade mig...Käkade lite morötter och vindruvor till mellanmål.

Idag var en bra dag, hela veckan har vikten gått UPP igen... helt förståeligt eftersom jag nu samlar på mig vätska igen efter cambridge men ändå lite knäckande... Men idag så vände trenden och jag hade istället gått NER. Tjohoo, får hoppas att det håller i sig! Imorgon blir det zumba igen!!

Nu ska jag sätta på mig lite ansikte innan jag och hundarna tar en promenad till Röste, middag med klanen står på schemat!

Trevlig lördag alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela