takidasky

In your face!

Publicerad 2012-01-13 20:03:48 i Allmänt

Usch och blä, vilken tung dag det har varit.

Jag har varit hungrig och sugen i princip hela dan. Jobbet har lockat med kakor och andra frestelser, goda matlukter har fyllt korridorer och personalrummet...

MEN jag har stått emot, för nånstans härinne vet jag ju att det inte är värt det...

Inte blir det bättre när det är dags att mixa sig en påse heller och möts av den här texten:



In your face, bara så där....för tro mig, det finns inget FANTASTISKT med denna måltid....;)

Efter jobbet var jag iväg på ett pass zumba. Det var ett expresspass så det kändes lite väl kort när halvtimmen var slut... Det var ännu en ny ledare, riktigt bra! Känner att jag börjar hitta de pass som jag vill gå nu, och det blir väldigt mycket zumba... Kanske får rodda om lite senare när jag vill köra mer muskler. Om en månad eller så, så kommer jag och sis antagligen börja boxas och då blir det ju automatiskt mer muskelträning på passen. Jag ska ju även gymma på måndagar är det tänkt.

Har börjat lägga mig tidigare och tidigare...och inatt sov jag nog 8 timmar! Minns inte när det hände under en jobbvecka sist... Det är lite läskigt för på jobbet går det hur bra som helst, men när jag kommer hem och sätter mig så åker ögonen igen på mig hela tiden... och nu, fredag kväll, klockan är inte ens åtta och jag funderar på att gå och lägga mig?!

Skulle behöva en energiboost av dom här sköningarna:


Imorgon blir det bara långa härliga hundpromenader och ingen träning. Kroppen kan nog behöva en liten vilodag efter att jag tränat 4 dagar i sträck. Det är ju inte så att den direkt är van vid det...;)

Nä, det blir nog snart sängen tillsammans med Hjort & Rosenfeldts "Det fördolda"
Alldeles för länge sen jag läste en bok nu....

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela