takidasky

Mår bra...

Publicerad 2012-01-26 22:53:54 i Allmänt

Har haft en bra eftermiddag/kväll med först skogspromenad och sen långpromenad nu ikväll. Pratat en massa med Helena i telefon (GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN!!!) och börjat finula lite på framtida mål. Snart är ju januari slut och då kör vi igång med agilityträningen igen!! Jag riktigt längtar!!! Och det gör nog dogsen oxå...;)


Nu är jag inne på min tredje nyårsbeslut-vecka. Jag började ju med Cambridge rena kur för 2 1/2 vecka sedan, höll det en vecka och sen dess har jag ätit mest protein och grönsaker men även kolhydrater då och då i begränsad mängd. Hittills har jag gått ner 4.7 kg i januari. Sen borde jag ju logiskt ha byggt nån muskel oxå efter den träning jag har gjort.

Jag kan inte påstå att jag mådde speciellt bra under cambridge-veckan men det gick. Jag fick en liten kickstart i viktminskningen som kändes gött.

Men kom på mig själv under kvällen att verkligen K Ä N N A hur bra jag mår just nu! Gottasuget är så gott som borta, de enda gånger det känns jobbigt är när jag har nåt smarrigt runtomkring mig eller som det ibland blir, mitt framför näsan. Oj, då är det svårt att hålla fingrarna i styr vill jag lova... Men om jag inte ser det, så saknar jag det inte...(förutom lite kanske ibland) och det är framsteg i mitt liv kan jag lova!

Jag är mätt och belåten, kläderna börjar sitta lite lösare och jag känner mig piggare.

Jag mår bra, riktigt bra! :D



Imorgon fyller Världens bästa tjej/TV-stjärna 12 år!!!!

Efter jobbet blir det ett pass zumba och sen kalas för hela slanten! Då får jag testa mig själv till det yttersta inför alla frestelser, för är det nån som kan duka upp ett hejdundrande kalasbord så är det sis...hujedamej...;)

Kommentarer

Postat av: Hanna

Publicerad 2012-01-27 16:18:06

Du är så himla värd att MÅ BRA!!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela