takidasky

Snopet!

Publicerad 2012-01-12 21:30:36 i Allmänt

Idag hade jag bokat ett nytt pass, "functional moves". Det skulle träna smidighet, balans och styrka. I min enfald så tänkte jag att det var kanske lite lättare pass än till exempel nordic power men ack vad jag bedrog mig.... "Functional moves" är visst ett av deras tuffaste pass...

Ouppsie Daisy!

Det var tufft, det var svettigt och jag blev väldigt medveten om att jag har urusel balans, klena muskler, dåligt flås... men jag överlevde ju!

Så jag har bokat samma pass nästa vecka igen... jag menar, det kan ju bara bli bättre nästa gång..;)

Nu är klockan halv tio, och sängen väntar. Totalt olikt mig, men jag är såå trött! Jag och hundarna har varit ut på långpromenad på kvällssidan. Sky har varit lös hela promenaden och skött sig exemplariskt! Man kan nästan se på henne att hon tar den här uppgiften på allvar...gopluttan!



Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela