takidasky

yrslig....

Publicerad 2012-01-23 15:39:27 i Allmänt

Vet inte om det beror på min otroligt vackra vurpa idag då jag halkade med livsfarliga foppatofflor på snöblöta golv i korridoren och jag flög i betonggolvet snabbare än jag hann tänka "blött"...

Eller om kristallsjukan är tillbaka?

Har fått yrselattacker hela dan...det snurrar till i huvudet och så mår jag illa....det var ju ganska stor risk för återfall av kristallsjukan och jag har klarat mig i två år lite drygt...

riktigt läskigt är det i alla fall! :(

Biljäkeln gick igenom ombesiktningen idag i alla fall....alltid något..

Nu ska jag ta hundarna och dra till skogs innan det är dags för tjejdate hos Åsa ikväll.

Har fyndat finfina halsband på rean till hundarna idag, plus en massa leksaker. :) Hoppas verkligen att halsbanden var så fina som de såg ut på bilden...:)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela