takidasky

Checkpoint!

Publicerad 2012-06-03 18:24:27 i Allmänt

I måndags var jag ner till Gävle och Ann Essner för att kolla upp Takida och försäkra mig om att allt är bra. Jag har ju inte riktigt kunnat släppa rädslan att det ska bli nåt mer fel eller att hon egentligen inte är bra.

Dundrade ner efter jobbet och hann träffa Helena 10 minuter typ innan jag måste åka till Gefle katt- och hundpraktik.

Fick ut jättemycket av vårt besök, och det oroliga mattehjärtat lugnades en hel del. Med oss hem fick vi lite läxor att jobba med, bl a att träna vissa övningar på gymboll. Så det har vi satt igång med, även Sky får hänga på även fast hon helst bara vill bita i bollen...;)

Det bästa av allt var att jag dagen efter fick ett meddelande från Ann där hon ville att jag skulle ringa upp. Det visade sig att hon hade funderat på oss efter vi åkt och gav mig i princip en hel träningsplan som vi ska följa fram till SM.

Snacka om personlig service och engagemang!!!

Vi ska ner igen veckan efter midsommar. Så då hoppas jag att vi kan glänsa ordentligt när vi visar upp läxan...;)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela