takidasky

Knivsta

Publicerad 2012-06-11 22:38:03 i Allmänt

5 disk av 5 möjliga blev resultatet.

Skit.

Sky gjorde många fina saker ändå fastän det blev disk. Jag känner att klass 2 är ett bra ställe för oss att vara i just nu!

Takidas första lopp började jättefint för att sen sluta med disk då hon blev döv på balansen och struntade i mitt trampa och rusade rakt in i tunneln. I det andra loppet så kom disken efter andra hindret, mitt fel som valde att svänga runt henne istället för att göra en jacko. Resten av banan gick fint förutom en rivning. Tredje loppet så kom vi till mitten då hon skulle runt ett hinder men struntade i mitt ut och svängde istället in mot mig och tog hindret från fel håll.

Känns lite trist just nu. Jag och Takida har tappat bort känslan. Hoppas på att vi hittar den igen innan SM i helgen. I alla fall ska vi gå in och köra det bästa vi kan!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela