takidasky

A piece of my heart...

Publicerad 2012-03-12 20:50:54 i Allmänt

Idag var jag och Meya till Malin och motionerade henne lite....;) med andra ord fick stackars Malin slita med att klippa bort all vinterpäls på Meya....jag som bara sitter bredvid blir alldeles svettig av att titta på och Meya, hon hjälper inte till ett dugg... motsträvig som bara den...

Men till slut hade jag bara min halva hund kvar, nysnaggad och fin. Den andra halvan gav jag till Malin...;)



Visade bilden för pappa när jag kom dit...

Pappa: - Vad är det? Är det Takida full i snö?
Jag: -Nej, pappa. Det är hundhår på ett golv.....

Ett återbesök hos optikern kanske skulle vara aktuellt...;)

Inatt sover Meya över hos mamma och pappa så hon får mysa med favoriterna sina....och det känns som det fattas en bit i hjärtat...larvigt, hon kommer ju hem imorgon...

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela