takidasky

Friday at last!

Publicerad 2012-03-16 22:34:59 i Allmänt

uhhh, va jag har varit trött den här veckan... inte kommit i säng före 12 nån kväll, och det är väl bara att inse att jag är för gammal för att ta 6 timmars sömn med en klackspark....;)

Älskar att våren kommer mer och mer för varje dag! Gräsmattan är så gott som snöfri nu, har försvunnit mycket idag och vägarna är bara och geggiga. Hundarna blir sååå fina så..;)Ett lätt pris att betala eftersom vi för varje dag kommer  närmare och närmare utesäsongen!!

Idag efter jobbet hoppade vi i bilen, jag och hundarna och åkte till mamma och pappa för att ta en prommis där. Takida och Sky fick vara lös och gammeltanterna strosade på i koppel. Kors i taket så hade Takida fått tillbaka sin hörsel idag! Skönt att börja få tillbaka min lydiga hund...;)

När jag kom tillbaka så blev jag bjuden på finmiddag, oxfilé, potatiskaka, broccoli, sallad och vitlökssås. Riktigt gött var det! Och ännu roligare att äta med sällskap!!! Hängde kvar en stund innan vi åkte hemåt. Ikväll ska jag komma i säng före 12 har jag tänkt. Hoppas jag lyckas!! ;)



Wiiee! På söndag ska syskonen Bus till Rättvik och tävla!! Riktigt kul är att vi kommer få träffa syrran Olivia som oxå ska dit och tävla!! Jag har ju inte sett henne i verkligheten sen hon var valp, men vad jag har sett på alla bilder så är hon den som är mest lik Sky av syskonen så det ska bli skitkul att träffa dom!!



Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela