takidasky

Lilla Selma

Publicerad 2012-03-19 22:29:56 i Allmänt



Ja, här är klanens nya tillskott, lilla Selma. Det är sis med familj som har införskaffat denna lilla jack russel-tjej. Ska bli spännande att se vad hon växer upp till för liten individ. Kanske något att låna med sig till agilityplan? ;)

Tog den långa rundan på prommisen efter mycket velande i blåsten. Bytte håll eftersom jag skulle kika förbi hos syrran och det var ett BIG mistake...ca 1 km över åkrarna i världens motvind. Fick ropa som en galning för att Sky och Takida skulle höra mig där de gick några meter fram...Gjorde som sagt en avstickare och hälsade på lilla Selma, men gick rätt snart då hon var trött. OMG, va liten hon är?!?! Söt som bara den.
Smilla verkade inte alls förstå varför dom släpat hem den där lilla "saken"....det går nog över får jag hoppas...

Otroligt mycket piggare efter promenaden landade vi hemma igen två timmar senare. Resten av kvällen har spenderats vid datorn för att skriva skriftliga omdömen... har hunnit med riktigt många ikväll, så nu är nästan hälften gjorts. Dom ska vara klara och inskrivna senast fredag morgon så jag antar att jag får skippa ett av zumbapassen i veckan för att hinna klart. Frågan är om det blir tisdag eller onsdag? Lutar mer åt att skippa tisdagens för på onsdagen har jag träningssällskap...

Nu måste jag försöka komma i säng - tröttare än tröttast!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela