takidasky

Meya is home!

Publicerad 2012-03-13 23:12:33 i Allmänt

Min allra goaste tjej!! Åh va skönt att ha henne hemma igen! Struntar i om jag är larvig, för det blir ett alldeles för stort tomrum när Meya inte är hemma...

Och nu är hon mjuk som en nallebjörn och sååå mycket mindre lortig efter promenaden - gillar verkligen nyklippt hund!! 

Och Sky var nog lika glad som jag över att Meya var hemma, hon hade nog oxå saknat sin lekkompis!

En gammal bild....men lika söta ändå...
 

Ikväll var jag iväg och höll i träningen för HU. Lika roligt är det och lika imponerad blir jag varje gång! Ett kanongäng!

Imorgon är det agilityträning i kilafors. Jag och Sky skulle må bra av att åka men samtidigt har jag bokat ett pass zumba imorgon....Velig är bara förnamnet ....alla pass jag bokade förra veckan blev ju inställda så jag skulle verkligen behöva komma iväg till sporthallen imorgon...

Men före zumban eller agilityträningen ska vi hinna med både långpromenad och håll i er:

Ett lättare lydnadspass för Takida!!!!!!!

Antar att jag kommer ha en väldigt het hund vid min sida...tror snart hon sprängs av all denna vila...;) På lördag är det sista dagen på smärtstillande. Då har vi klarat av de 30 hemska ordinerade koppeldagarna, och före det var det ju en hel del koppeltvång oxå...Jag hoppas verkligen att vi är på tillfrisknande nu....det känns så i alla fall!

Skönt ska det bli nu när hon får börja röra på sig mer och mer...jag trodde nämligen ALDRIG att Takida skulle vara den hunden som drog så mycket i kopplet att jag fick ont i axeln eller att hon kunde vara så här olydig som hon varit de senaste veckorna...;)

Nu sängen!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela