takidasky

Vårkänslor!!

Publicerad 2012-03-02 21:35:57 i Allmänt

Det var länge sen det var nån aktivitet här på bloggen... har blivit mycket jobb nu med skriftliga omdömen och åtgärdsprogram som ska vara klart innan lovet. MEN nu äntligen är lovet här!!! Jag kommer vara ledig i 9 underbara dagar!!! Det var länge sen jag har längtat efter ett lov så mycket som jag har nu.

De senaste dagarna har bjudit på underbart väder med strålande sol!! Tänk va solen kan göra för välmåendet?! I torsdags så hade vi friluftsdag på jobbet och jag var i gruppen som skulle promenera. Inte helt illa att få vara ute hela dagen, grilla korv och mysa!! När jag kom hem åkte jag med Inka, Meya och Sky till skogen i HUVTRÖJA!!! Gick en härlig prommis med dom innan jag hämtade upp Takida hos pappa och sen gick bara hon och jag på en egen långpromenad iförd gympadojjor!!!!



På snöfri asfalt!!! Jag hoppas att våren är här för att stanna!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela