takidasky

Back from London!

Publicerad 2012-11-05 20:45:45 i Allmänt

Back to real life...
 
Har haft ett par kanondagar i London!!! Vi har shoppat, ätit gott, fikat gott, strosat och shoppat lite till. Är riktigt nöjd, för jag har unnat mig allt jag velat ha, en ovanlig lyx som kändes precis så, så himla lyxigt!!! Detta kom jag hem med:

2 st Asics träningsskor

2 st Nike träningsbyxor

2 st skor

1 st tofflor

5 stickade koftor

5 st långärmade tunna tröjor

2 st linnen

1 stickad tröja

2 st kortärmade tröjor

I fleecetunika/morgonrock

6 st tights

1 scarf

1 fleecetröja

1 par vantar

20 par strumpor

1 par svarta finbyxor

1 turkos fotboll till Takida

2 fina burkar m choklad och te i

2 burkar sudocream (supersalva)

4 böcker

Många goda måltider

Oyster card

 

Och en hel del julklappar och presenter som jag inte kan skriva ut här, av förståeliga skäl…

 

Hundarna har bott på Häggesta hund & katt och haft det så bra! Inka har enligt Malin varit så lugn och duktig. Haha, jag som trodde att hon skulle va alldeles galen och till sig över alla andra hundar. Där ser man ;)

Eftersom vi kom hem på natten hade brorsan hämtat hem hundarna åt mig och det blev ett kärt återseende! Det märktes att vi hade varit ifrån varann ett par dagar.. När jag kröp i säng runt halv tre så hade jag alla fyra hundarna med i sängen och alla skulle ligga nära nära. Inka låg på huvudkudden och drog såna timmerstockar så sängen nästan vibrerade, men det gick att somna då oxå..;) hade inte direkt hjärta att knuffa bort nosen hennes heller från örat...;)

 

En intressant affär i London som vi åkte förbi...skulle nog inte funka att öppna en filial i Sverige...

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela