takidasky

Födelsedag!

Publicerad 2012-09-29 19:33:52 i Allmänt

Igår fyllde jag år. Hade en urmysig dag, ungarna och kollegor sjöng för mig i skolan och på kvällen var jag bjuden till mamma och pappa på mat tillsammans med resten av familjen.
 
Vi åt gott, jag och Ida tränade spanska och jag tror att jag fick göra 10 glosförhör innan jag lyckades pricka in alla 22 rätt. Hon är en duktig fröken Ida, men jäklar i mig vad trög man har blivit i huvudet att få in nya saker...:/
 
Sen fick jag vara hårmodell när småpojkarna gjorde mig fin i håret med 7-8 olika hårspännen och x antal snoddar. Fick jättebra och fina presenter, bl a ett London survival kit och pund! Det är nära nu, bara 4 1/2 vecka kvar tills vi åker! Jag längtar så mycket. Det ska bli otroligt skönt att bara komma bort ett par dagar och ta dagen som den kommer. Och shoppa en del förstås...;)
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Hanna

Publicerad 2012-10-17 23:16:21

Vem ska du åka med?

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela