takidasky

skön lördag

Publicerad 2012-09-01 21:19:48 i Allmänt

Gick och la mig tidigt igår, och sov ända till 9 och idag är första gången på flera veckor som jag har känt mig pigg!
Började dagen med hundpromenader och sen frukost. Därefter har jag spenderat fem timmar framför datorn för att få ihop det med alla priser till vår agilitytävling nästa helg. Tror nog att jag har fått till det riktigt bra! :)
Imorgon ska jag paketera allt...lär nog ta några timmar det oxå.. Annars har dagen innehållit flera långa promenader med hundarna. Sky och inka har fått sina tillsammans och takida och meya ihop.
Är riktigt nöjd, för idag sänkte jag tiden på en av promenaderna med över en minut, trots att jag blev pratandes med ett par i en bil som stannade för dom tyckte meya var så fin :) imorgon ska vi se hur tiden blir när jag inte blir stoppad!
Konstigt nog har jag mer energi och ork nu efter snart tre veckor på Cambridge än vad jag haft tidigare, men det är riktigt skönt! Och peppande är det oxå att jag är snubblande nära -10!!! Wiiieee!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela