takidasky

Helt slut...

Publicerad 2013-08-08 23:19:48 i Allmänt

Skyan är helt slut! Tror att de senaste dagarna av mycket vallning har tagit hårt på henne. Hon har legat under sängen hela dagen. HELA dagen!!!!!!!!!
 
Så vi ställde in kvällens vallträning. Och har bara varit hemma och tagit det lugnt. Lilla skruttan <3
 
Igår åkte jag och Kerstin upp till Korskrogen och vallade hos Ulf och Anna-Lena. Underbara människor och jättebra träning. Om själva träningen kan jag säga att Sky gjorde mycket bra men hämten funkade inte. Jag får panik. Ju närmare VPt vi kommer desto sämre blir dom. Jag hoppas och ber att vi bara är i en tillfällig svacka. Känns inte bra med en vecka kvar bara... Samtidigt så vet jag att vi har forcerat fram lite för fort egentligen till det här VPt. Men hon är så pass duktig nu att det faktiskt kan gå rätt bra, OM hämtet går vägen. Jaja, bara att ta nya tag och försöka lista ut hur jag bäst hjälper henne isf. Nu ska vi bara gå in och känna på djuren nån minut per dag under helgen och ha roligt, tills det blir dags för lite mer intensivt till veckan. Tror att Sky behöver vila både kropp och framför allt knopp lite.
 
 
Takida har fått köra lite agility idag igen. Det gick jättebra det lilla vi gjorde så det känns underbart att vi verkar vara på god väg tillbaka!  Även Meya fick köra lite agility. Det är så roligt! Så hon var trött och nöjd efter att ha kört ca 1-2 minuter idag ;)
 
 

Kommentarer

Postat av: Helena

Publicerad 2013-08-09 21:48:43

Sötaste pluttan! Längtar tills vi får träna ihop igen. Saknade er ikväll!!!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela