takidasky

Reunion-time!!

Publicerad 2013-03-04 23:13:12 i Allmänt

Idag drog jag och dom svartvita iväg till Gävle för ett återbesök hos Ann. Takidas sträckning i främre delen av bicepsmuskeln hade läkt bra så nu får vi utöka promenaderna, Takida får gå lös på dom, fortsätta med simningen och vi får börja göra övningar på bollen. Så skönt att höra!
 
Takida fick gå i vattentrasken oxå. Riktigt duktig var hon lilla fisan!
 
snygg min...;)
 
Efter besöket mötte vi upp Helena och Turbo och tog en promenad längs Gävle strand. Underbart härligt att ses igen och prata ikapp!!
 
Efter prommis åkte vi och käkade lunch, tog en sväng ut till Stadium outlet i hopp om att hitta en vårjacka, då min gick sönder i höstas...men icke. Efter det åkte vi hem till Bomhus och jag fick se nya plejset! Åh så fint dom har det!!! Sky var riktigt nöjd över att få ha Helena och även Tobbe för sig själv när hon tog plats i soffan mellan dom..:)
 
Och så fick vi ju träffa Lee och Mike!! Saknat dom!! Är så härligt när glädjen man känner själv över att ses igen, visas så tydligt av hundarna oxå.
 
Massa prat och planerande av en agilitytävlingsvecka gjordes. Åhh, va jag längtar till vår och sommar så vi kan ses och träna ihop, gå på skogsprommisar och bara vara.
 
Runt halv åtta lämnade jag Gävle och brassade hem med två nöjda tjejer som sov hela vägen hem...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela