takidasky

Underbara dagar!

Publicerad 2013-03-07 22:59:39 i Allmänt

Kan inte minnas sist vi hade sån här tur med vädret under ett sportlov! Även imorgon ska det bli sol och vi
 
ska passa på att vara ute i solen så mycket vi kan. Helt underbart att få vara ute i ljuset under dagarna! Känns lite sorgligt att lovet snart är slut, men jag kan ju trösta mig med att det bara är lite över 2,5 veckor tills det blir påsklov.. lyxigt värre :D!
 
Det märks ingenting på Takida efter sträckningen nu när hon har fått börja vara lös och mer fri. Skönt att allt går framåt så att det inte blir något bakslag. :)
 
Ikväll var vi iväg till Röste på middag. Jag och dom svartvita promenerade dit och hem. Sån himla skillnad att gå med två hundar istället för fyra, även fast dom är duktiga och sköter sig bra när vi går allihop. Men eftersom det skulle bli fullt hus så räckte det med att jag kom med två hundar...;)
 
Blev bjuden på riktigt god mat av mamma och pappa, ytterfläskfilé, klyftpotatis, broccoli, sallad, sås. Bär, chokladpudding och grädde till efterrätt. Hela klanen på 7 vuxna och 4 barn var där, mysigt och livat på en och samma gång. Ida lärde mig spela Chris Medinas "What are words" på piano, en vers plus refrängen hann jag med. Så roligt med musik, saknar det. För några år sen spelade jag ukulele med min klass så jag har en fin rosa nånstans. Det var riktigt kul. Kanske ska återuppta det? ;)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela