takidasky

I'm back!

Publicerad 2013-05-19 22:08:37 i Allmänt

 
Ja, lite blogglust har börjat smyga sig på nu när jag inte bloggat på länge..
 
Just nu verkar det som om ALLA, och då menar jag  A L L A tränar och tävlar agility för fullt, eller vallning, eller lydnad... och vi då? vad gör vi?
 
Jo, vi bygger starka fina kroppar inför sommaren. Jag har lagt upp ett strikt styrketräningsschema för Takida och Sky. Takida ska bygga starka smidiga muskler inför sommaren och framför allt EO i Belgien som är det stora målet. Sky ska bygga starka smidiga muskler inför hennes stora mål som är godkänt VP och förhoppningsvis en comeback på agilitybanan.
 
En vilodag i veckan med bara vanliga promenader utan några krav på styrka eller fart så att kropparna får tid för återhämtning har vi naturligtvis. Minst lika viktigt som att träna.
 
Men åh så jag saknar agilityn, tävlingarna, folket, stämningen och att få göra det roligaste vi vet tillsammans med mina svartvita!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Helena

Publicerad 2013-05-23 13:59:41

Äntligen!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela