takidasky

4 veckor kvar!

Publicerad 2014-02-20 22:24:00 i Allmänt

Shit! tiden bara rusar fram och imorgon är det bara 4 veckor kvar tills jag hämtar hem lilla One. Nästa helg ska vi dit igen och hälsa på och då hoppas jag att det blir klart vilken som är just One. De två som var före mig har valt så just nu står det mellan de två jag har tänkt mest på sen vi var där..
 
De var helt underbara allihopa. Så perfekta i sin litenhet. Här är lite bilder från besöket.
 
 
 
 

Najk vet vi i alla fall vem det är ;)
 
I helgen ska jag jobba klart med skriftliga omdömen för år 7-9, skriva de åtgärdsprogram som måste skrivas. Jobba bort det som kan jobbas bort liksom. Efter sportlovet sätter jag igång med utvecklingssamtalen och därefter börjas det med nationella prov. I år är jag med och rättar både svenska, engelska och so. Phu!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela