takidasky

Årskrönika 2013

Publicerad 2014-01-12 00:09:38 i Allmänt

2013 går till historien som det sämsta bloggåret hittills. Men lusten att blogga var borta stora delar av året, mycket till följd av all tråkig rehab. 2014 blir förhoppningsvis bättre...:)
 
Januari
 
Finaste mamma fyllde 60 år!
 
 
Tävlar på Kistamässan med inga resultat.
Jag och Takida får en plats till EO i Belgien.
 
Februari
 
Sky fick prova på lite agility igen efter 9 månaders rehab. Lycklig hund och matte.
Jag och Takida tävlade i Knivsta med 2 disk som resultat.
Takida sträcker sig i främre biceps.. :( Rehab. Chansen att ta oss till SM försvinner.
 
Mars
 
Takida rehab.
Pilateskurs i Gävle. :)
 
April
 
Takida fyller 6 år.
Meya fyller 8 år.
Inka fyller 13 år.
 
Maj
 
Uppbyggnad av hundarna efter strikt schema.
På Kristi Himmelsfärd somnar Veronica in och jorden blir en fantastisk människa fattigare.
 
Juni
 
Allt görs klart med Takida inför EO. Vaccinationer och pass fixas.
 
 
Jag får hem FÅREN!
 
 
Jag och småpojkarna besöker Gärdsjöspelen i Rättvik!
 
 
 
Juli
 
Takida startar en tävling och gör två felfria lopp. På kvällen och dagen efter haltar hon.
Ingen kurs för Silas Boogk och heller inget EO för vår del.
 
Sky vallar och vallar.
 
 
Kalle föds.
 
 
Min älskade Inka får somna in.
 
 
 
Augusti
 
Sky blir godkänd vallhund!!! Första dagen 74/42 och andra dagen 85/44 och bästa VP-hund!
 
 
 
September
 
Sky tävlar två gånger. Efter andra tävlingens sista lopp börjar hon halta. Främre biceps och en ny omgång rehab...
Jag fyllde år och fick en platt-TV!
 
Oktober
 
Takida vinner KM i agility.
 
November
 
Takida blir klar för SM 2014!!
 
 
Ida och Silver vinner för andra året SM för ungponny!
 
 
Jag hittade den kombination jag så gärna vill ha en valp ifrån!
 
December
 
Sky fyller 4 år.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela