takidasky

59 dagar

Publicerad 2015-04-08 21:47:06 i Allmänt

Idag är det 59 dagar sen jag sist åt mat. I påsk har det varit himla jobbigt med matlängtan. Det var så illa att jag valde att stanna hemma från familjemiddagen på skärtorsdagen då jag kände att jag nog inte skulle klara av att vara omgiven av massa mat just då.
 
Nu börjar det ge med sig så jag hoppas att det dröjer tills jag hamnar i en sån svacka igen. Jag har ju 3,5 vecka kvar innan jag får lägga till ett mål mat.
 
Försöker peppa mig med positiva tankar:
 
59 dagar utan godis och läsk.
59 dagar då jag har valt rätt - varje dag!
59 dagar med rätt tankar!
59 dagar in på mitt nya liv!
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Helena

Publicerad 2015-04-19 22:31:28

Men OJ!!!! Här har jag nästan slutat gå in på din blogg och då har det hänt grejer minsann :) Kul att du börjat blogga igen!! :) /Ditt största fan (fÄn inte faan ;) haha...Kommer ju typ stå å skrika på dig nästa gång på agilityplan och så kikar du fram bakom en slalomport typ ;P Kram vännen önskar du bodde närmare nu när träningssuget är tillbaka

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela