takidasky

One

Publicerad 2015-08-04 11:18:00 i Allmänt

Igår gjorde vi ingen agility alls, jag och One, efter vi tränat två dagar i rad. Nu när vi kört både rc-träning och slalomträning så blir det en hel del tankearbete för henne.. Så igår promenerade vi och åkte och hälsade på kerstin och grabbarna istället. Oj, vilka glada hundar det var som träffades. Dom hade visst saknat varandra mer än jag trott! 
 
 
I söndags hade vi ett riktigt lyckorus-pass! Regnet hängde i luften när jag kom upp på klubben så jag skyndade mig att köra lite rc. One tyckte till en början att det var svårt att gå upp på balansen, men det blev bättre och bättre under passet. Det var ju bara fjärde gången hon går på balansen.. Ganska snart så kom regnet så vi fick avbryta, MMen tål ju inte vatten så bra...
 
Vi passade på att köra lite slalomträning och lite framförbyten också innan vi gick av, det blev ju inte så mycket regn. Och jag åkte från klubben med världens bästa känsla!! Hon är så fin, One! Blir så glad av att se hennes utveckling under den här tiden sen vi äntligen kom igång! 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela