takidasky

Brrrrr....

Publicerad 2015-12-27 15:18:00 i Allmänt

Oj, va kallt det blev! -12 idag och det märks att man inte är van kyla. Jag, SiS och Elin tog en härlig promenad idag runt Röste. Solen tittade fram och det var riktigt skönt att känna att orken börjar komma tillbaka efter flunsan. Har varit utan både tabletter och hostmedicin nu i två dagar så det går åt rätt håll! Behöver fortfarande vila och sova en massa men skönt att slippa behöva pula i mig massa piller.
 
Det är tredje året på raken jag blir sängliggandes lagom till jul nu. Måste tänka om och försöka göra det bättre till nästa år. Samtidigt är det svårt att värja sig mot alla baciller som finns i det jobb jag har. Det snörvlas och hostas ju rätt mycket under november och december i skolan..  
 
 
 
Sky var superlycklig på promenaden. Hon skulle leka och kampa med kopplet varje gång jag berömde henne.. One tyckte att hon var superkonstig... Man biter väl inte i kopplet ju...! 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela