takidasky

Härliga söndag!

Publicerad 2015-12-13 20:49:00 i Allmänt

Projekt sova har fortsatt men idag klev jag upp kl 8 när klockan ringde. Hann prata med Helena en sväng innan jag kollade på livestreamen från stora Stockholm. Unnade mig att se båda largeklasserna innan det blev promenader med hundarna.
 
 
Skönt att solen tittade fram lite, annars var det rätt friskt ute. Man är ju inte alls van kylan nu! 
 
Efter det slängde jag mig i duschen innan SiS och Ida hämtade upp mig och så åkte vi till Växjö och lanthandeln och mös med julglass. Pepparkaka var hur god som helst!!! Sen tog jag det säkra kortet, kladdkaka också. 
 
 
 
 
Nu har jag fixat matlådor till veckan och eldar för fullt. Fortsätter kylan hålla i sig blir det till att sätta på värmen i huset. Helt galet att jag har klarat mig med bara luftvärmepumpen och några eldningar hittills och det är mitten av december! 😀 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela