takidasky

Sakta

Publicerad 2015-12-19 11:42:05 i Allmänt

Sakta, sakta börjar livet återvända... Blev dålig och fick åka hem från jobbet i onsdags. Tog mig iväg på julfesten på kvällen men sen på torsdagen gick det inte alls. Tack och lov fick jag tag på vikarien jag haft tidigare när jag pluggat som har tränat julpjäsen med klassen då och hon kunde hoppa in så det gick att genomföra att spela upp den! 
 
Kändes riktigt ledsamt att inte få vara med men jag kunde inte ens vara på benen tio minuter.. Och sen dess har jag i princip sovit och bara orkat ligga typ. Tack och lov för tabletter och hostmedicin.
 
Idag känns det lite bättre. Har inte lika ont i kroppen och febern har gett med sig. Inatt har jag inte haft några frossattacker heller. Men orken lyser med sin frånvaro. 
 
Igår när jag körde en maskin tvätt så upptäckte jag att det var stopp i avloppet i badrummet också...hoppas kunna fixa det idag. Påverkar ju inget annat än att jag inte kan tvätta eller duscha, tack och lov. 
 
Nu kan det bara bli bättre! 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela