takidasky

Vackert

Publicerad 2015-12-15 20:40:29 i Allmänt

Gillar att jag kan ta bättre bilder i mörker med nya mobilen. Fast det blev lite konstigt kringljus...  
 
 
Idag har det inte blivit många knop efter jobbet. Ut med hundarna bara på promenad och sen skritträning över åkrarna med One och Sky. 
 
Har inte känt mig helt hundra idag men tänkte att det berodde på att jag sovit så dåligt. Nu till kvällen har det blivit värre och känner mig febrig... Så nu blir det sängen och försöka sova bort det med hjälp av lite piller. Har haft jättemånga elever borta i elaka, långdragna sjuor så det är ju inte förvånande om jag också åker på det men jag hoppas verkligen inte det! Imorgon har vi julfest med klassen och föräldrarna och på torsdag ska klassen spela julpjäsen för halva skolan. Jag KAN INTE bli sjuk nu. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela