takidasky

30 jä*la kilo!

Publicerad 2015-07-12 12:10:25 i Allmänt

Över 30 kilo har jag tappat nu sen 9e februari!  Jag fattar det knappt själv. Bar en hundmatssäck på 15 kilo ca 300 meter igår. Så himla jobbigt. Och jag bar runt på det dubbla, varje steg, varje dag för bara fem månader sedan. 
 
Jag är förbluffad att jag har lyckats denna gång. Jag har säkert börjat banta miljoners gånger, och misslyckats lika många. Den avgörande faktorn denna gång är nog att jag för första gången ärligt har insett och tänkt att jag är VÄRD DET. Därför har jag kunnat vara "egoistisk" denna gång. Avbokat middagar, tackat nej till inbjudningar eller tagit med mig egen mat. Allt det som har krävts för att verkligen lyckas. Visst har det känts jolligt och dumt vissa gånger, men stödet jag har fått från de runt mig har varit fantastiskt och gjort det hela möjligt! Och det är jag så tacksam för!! 
 
Nu är jag ju inte klar än. Jag har några kilon kvar att gå ner. Och jag känner mig starkare än nånsin. Jag har inte fuskat eller fallit dit en enda gång hittills. Det om nåt gör en än starkare. Så nu spurtar jag iväg på upploppet! :) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela