takidasky

Äntligen fredag!

Publicerad 2015-09-12 09:28:48 i Allmänt

Tack och lov är veckan slut! Är så fruktansvärt trött! Inget alarm ställt för morgondagen utan nu ska här sovas! Har massor att göra jobbmässigt i helgen så det passar bra med nån dags agilityvila för One..
 
Hon är allt bra grym min lilla tjej! Idag satte hon 100 % träffar på dagens pass och farten har ökat ännu mer! Och som om det inte var nog, så går hon självmant och tar 12-pinnars slalom korrekt UTAN bågar! Jag fattar inte hur hon ens har hunnit registrera hur hon ska göra?! Jag tror vi har tränat slalom max 7 gånger och de senaste gångerna har det inte funkat alls då hon har varit trött efter rc-träningen. Och så tar hon ingången och allt av sig själv... nu gick det inte fort men det är det jag gillar mest med henne, att hon tänker!! Och sen kommer farten! På det viset påminner hon mycket om Takida. ❤ 
 
Något som också är likt Takida, är hur förbaskat nöjd hon är med sig själv efter ett pass!! 😃  Skön känsla hos mig med för då vet man att man har tränat och berömt så rätt man kan! ❤
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela