takidasky

Blä-väder!

Publicerad 2015-09-03 19:32:19 i Allmänt

Och regnet bara fortsätter vräka ner... vill ju träna ju!! Och det är ju sååå kallt!! Fryser så in i bängen! 
 
Förhoppningsvis blir det bättre till helgen! 
 
Har i alla fall köpt mig en höstjacka!! 😃  Har ju inte haft någon i min nya storlek.. Hittade en på rea så känner mig riktigt nöjd. Provade även min vinterjacka... OMG! Jag behöver garanterat köpa en ny till vintern! Och nya täckbyxor. Och nytt regnställ. Men nu får jag vara nöjd den här månaden. Förra månaden köpte jag ju i princip en helt ny garderob så klädkontot är minst sagt tomt... 
 
Nu har jag 0.5-3.5 kg kvar till målet jag satte för snart 7 månader sen. Ibland undrar jag om allt bara är en dröm och jag ska vakna upp i min gamla kropp. Känns fortfarande overkligt att jag faktiskt har lyckats så bra. -34.5 i skrivandets stund. 😄

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela