takidasky

Energipåfyllning!

Publicerad 2015-09-09 22:47:01 i Allmänt

Är så himla mycket på jobbet denna vecka! Är helt slut och ändå är det två dagar kvar... igår började jag min utbildning i no/tk för år 4-6. Var i Gävle hela dagen och efter 12 h hemifrån och 14 sidors anteckningar så var jag riktigt mör.. idag var det full rulle och långdag. Var så himla trött när jag kom hem och som en ängel skickade mamma att jag var bjuden på middag där! 💖
 
Tog med mig One och efter maten åkte vi upp på klubben och körde ett runningspass. Och som hon presterade lillskruttan! 100 % träffar fast vi försvårade en hel del till pass 2! 
 
Och efter det så var tröttheten som bortblåst och det blev en lång skogspromenad med allihop när vi kom hem. Så nu är alla trötta och nöjda och jag ska kasta mig i säng och ladda för morgondagens jobb. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela