takidasky

Dödstrött

Publicerad 2016-04-11 21:25:08 i Allmänt

Har egentligen inte tid att skriva här men jag är så trött ikväll så inget jag läser går in i alla fall... 
 
Två stora grejer som ska bli klart på mattekursen denna vecka och sen måste jag räkna en massa också. Fysikuppgifter ligger och väntar också. Känns lite hopplöst för det mesta för hur mycket jag än gör och pluggar så finns det ändå massor kvar att göra... 
 
Och en allt större del av mig börjar fundera på vad jag håller på med... Är det värt att jobba 100% och plugga 85%?!? Och tanken på att det ska fortgå till jul? Hualigen... Försöker att tänka kortsiktigt och nu är det fram till 2a juni som räknas. Då gör jag (förhoppningsvis) sista tentan för den här terminen.  
 
Var in till Röste och valparna igår. Nu kan de både skälla och morra och är bedårande söta. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela