takidasky

Upp som en sol..

Publicerad 2016-04-07 21:30:06 i Allmänt

Efter att ha varit oförskämt nöjd med min matteprestation har jag nu landat i verkligheten igen... Oj, så mycket svårt det är på den nya kursen...! Känner mig bara totalt förvirrad. Idag betade jag av uppgifterna till redovisningen nästa vecka med studiegruppen i alla fall. Längtar men gruvar mig kopiöst mycket till helgen då jag får mer tid på dagarna till att plugga. För det behövs. Har både seminarium och tenta som kommer nu. Men det är så mycket jag måste hinna med.. 
 
Har lyckats hamna i en sömnsvacka dessutom. I över en vecka har jag inte somnat förrän två-tre. Antar att det bara är för mycket just nu eftersom det är tankarna och hjärnan som håller mig vaken. Kroppsligt är jag så trött att det värker. Fick ett tips om reiki-avslappning av en kollega idag. Ska prova det ikväll. 
 
Var hem en snabbis till valparna idag. Gud, vad det händer saker hela tiden nu. Vilken utveckling på bara de två dagar jag var där sist! Och Troja, hon är visst också valp på nytt. Idag skulle hon leka och leka. Roligast var om jag jagade henne. Eller gjorde små lekutfall, så hon fick skälla på mig. Lilla goplutta! 
 
Väntan är i alla fall över nu...;) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela