takidasky

First day..

Publicerad 2016-08-15 19:44:22 i Allmänt

Asså shiiiiiiiiiit vad svårt det var att vakna i morse!!! Hade bara två alarm så försov mig en kvart... Imorgon blir det de ordinarie tre alarmen som gäller... Att det liksom aldrig blir bättre och lättare.. 
 
Hundarna trodde att jag var galen eller nåt och vägrade komma upp med mig.  Dagen flöt på bra, fick alldeles för lite gjort, tror alltid att man ska hinna så mycket mer än vad man faktiskt gör. Efter jobbet var jag iväg och hämtade ett skåp jag köpt så det blev ingen träning på jycke ikväll heller. Kanske lika bra det, är skittrött. Blir en tidig säng ikväll så kanske det blir lättare att vakna också, var uppe alldeles för sent igår. 
 
 
Tjejernas miner säger allt om vad vi tycker om tidiga morgnar... 
 
Från och med nu blir det bara bättre och lättare att komma upp hoppas jag!!! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela