takidasky

Lyxdag

Publicerad 2016-08-02 21:59:00 i Allmänt

Började dagen med 40 minuters simning (med lite vilopauser) ...Ja för hundarna, själv får jag dra av tio minuter för det kändes så kallt i vattnet. 
 
Efter det så hoppade jag i duschen innan jag åkte upp till orbaden för att luncha med sis och familj plus signhild och hennes familj. Det var jättekul att träffas igen, har ju träffat dom förra sommaren på ponny-sm. Och extra roligt eftersom vi kommer att hälsa på dom när vi är i USA. 
 
Efter det så blev det nån timme hemma innan jag åkte och träffade Elin och kids. Så roligt att ses och prata ikapp lite! Gick runt Röste på kvällen, känner att jag ska börja gå åt det hållet oftare. Trivs så bra där. Nu går jag ju oftast upp mot lottefors till. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela