takidasky

Nyklippt, halvlam och mys!

Publicerad 2016-08-05 16:54:00 i Allmänt

I dagarna två har jag fått rå om Ida nu! Vi har övningskört, bjudit mamma på mat, klippt mitt hår, sett film, fixat med stallet och verkligen myst!
 
Idag gick turen till växbo och Ida bjöd på glass.
 
 
 
Någon som verkligen har njutit av att ha Ida här är One! Igår kröp hon in i Idas famn och somnade så gott som bara hon kan...
 
 
Vi har även hunnit klippa mig. Såg en film på fb där man sätter håret i fyra tofsar och sen klipper. Vi provade och det blev faktiskt helt okej.  Fick klippa av de längsta etapperna bara. Skönt att få bort massa slitet! 
 
Sen har det blivit nåt fel på armen... Antingen om jag har sträckt något eller om nån nerv hamnat i kläm för jag kan inte lyfta armen nästan alls...Har ingen kontroll över musklerna och så gör det ont. Smärtan avtar när jag tagit en ipren så jag hoppas att det är något tillfälligt! Himla osmidigt att inte kunna röra sig som man vill och så svårt när man är vänsterhänt. Jag hoppas att det blir bättre över helgen! Ingen simning för mig med andra ord på ett tag... 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela