takidasky

Och så kom snön..

Publicerad 2016-12-10 21:20:00 i Allmänt

Blev lite överrumplad av snön i morse. Samtidigt har jag inte kollat vädret heller på länge så.. Jag och hundarna tog en härlig promenad och njöt av att gå i dagsljus och slippa vara påpackad med alla reflexer och lampor. 
 
Jag har försökt plugga en del men fick så ont i magen så det blev vetekudden och sängen en större del av dagen... passade på att se ikapp julkalendern då det blev flr svårt att fokusera på forskningsrapporter när jag hade ont... Hade 7 avsnitt att se ikapp.. Nästa vecka gör jag klart de sista utvecklingssamtalen och slipper jobba över en massa. Ska bli skönt för då kanske det faktiskt kommer märkas att jag pluggar mindre och kommer att ha liiite mer tid till livet i övrigt. 
 
Har fortfarande inte hunnit julpynta.... tur jag bor på en återvändsgränd så inte det märks alltför väl..
 
Lagade himla god gryta idag i alla fall. Bra med massa matlådor till veckan!
 
 
 
 den här damen är sååå gossjuk nu. Så jag antar att det är löp på gång snart. Hon brukar ju bli det nån vecka innan.. Om två dagar fyller hon sju år, galet vad tiden går... 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela