takidasky

På't igen..

Publicerad 2016-02-13 20:22:30 i Allmänt

Sista månaderna har jag rent ut sagt blivit skitskraj när det kommit till ridningen. Jag har skyllt på att jag inte hunnit men egentligen har jag varit lite rädd och fantiserat om vad ont det skulle göra att ramla av... 
 
Men idag tog jag tjuren vid hornen och red! Nervös var jag, och inte så konstigt så smittade det av sig på hästen så Wella var tittig och småskvätte av lite allt möjligt under ridturen. Bad kombo liksom..  
 
När vi nästan var hemma så låtsades hon bli rädd för en parkerad bil och brallade iväg och kors i taket satt lite gamla takter i så jag grejade det. Bra för självförtroendet! Ida var världens bästa ridlärare så vi ska väl ge oss ut igen nästa helg. Mindre nerver är målet!
 
 
 
Efter vi ridit blev det en tur till skogen med dogs, sis och smilla. 
 
 
Lite snöigare idag men lika härligt! 💜 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela