takidasky

Fyndelifynd

Publicerad 2016-01-04 17:27:25 i Allmänt

Älskar när jag kan göra bra köp och idag gjorde jag ett riktigt bra ett! Var ner på intersport och köpte en ny stegräknare, ny mössa och två nya pannband. Eftersom det var halva priset på allt så blev det 297 kr istället för 594 kr. Och eftersom jag hade ett presentkort så betalade jag 0 kr! 
 
Har verkligen saknat stegräknare sedan min förra gick sönder. Så det var helt klart det bästa köpet! Vet att många kör med fitbits och gps-klockor men för mig som inte är ett tekniskt geni funkar en hederlig stegräknare helt okej. 
 
 
Nu ska julen städas bort och det behövs tvättas och städas här hemma! Matlådor måste jag också se till att få gjorda innan jobbstart. 
 
Var iväg till läkaren idag och fick kortisonnässpray och rinexin så nu hoppas jag att det ska bli bättre och att jag blir helt frisk. Att jag fortfarande var trött och slut efter flunsan var visst helt normalt... Så det är väl bara att lyssna på kroppen och fortsätta ta det lugnt ett tag till.. Hur tråkigt det än är..
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela