takidasky

Yes!

Publicerad 2016-01-23 15:32:15 i Allmänt

Efter att ha vaknat till -20 igår så kändes det som värsta jackpotten att idag vakna upp till några få minusgrader! Tog en lång skön promenad runt byn med alla fyra. Sen har dagen med ägnats åt plugg. Har en inlämningsuppgift i tekniken och första seminariet i matte till veckan. Mycket som ska läsas, och jag vet inte om jag blivit en sämre läsare eller en värre tidsoptimist för allt tar så mycket längre tid än vad jag från början tror...  
 
Hundarna har fått klorna klippta och så har jag försökt klippa bort håren under tassarna. Gav ingen vidare effekt varken på Meya eller Takida utan de fick isklumpar under tassarna iaf men på One hjälpte det. Sky har typ aldrig fått klumpar under tassarna. Så olika det kan vara.
 
Nu får det bli en stor kopp te innan jag ska dyka ner i böckerna igen. Lördagsmys de luxe liksom... 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela