takidasky

Hmm

Publicerad 2016-07-27 13:55:07 i Allmänt

Det enda vettiga som finns att göra i hundträningsväg just nu är att simma känns det som...
 
 
Så vi simmar på, varje morgon medan vi har badet någorlunda för oss själva. Idag var grannarna nere för ett morgondopp och det var bara sååå jobbigt tyckte hundarna att behöva vänta på sin tur.. 
 
Vill så gärna ha svalare väder så vi kan träna lite agility. För jag grejar inte att vara ute i den här värmen... Jag skulle så gärna, om så bara för en dag, vilja känna på hur resten av befolkningen känner, att det är så skönt och underbart och härligt. 
 
Ska åka och köpa vit färg så jag kan ta tag i och måla altandörren och förrådsdörren i helgen. Även hundhusdörren ska få lite färg. Hade tänkt att måla allt utom altandörren röda men kommer inte ihåg färgnumret just nu... Och inte hittar jag var jag skrev upp det heller.. Typiskt mig.. 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela