takidasky

Så galet varmt

Publicerad 2016-07-24 11:49:53 i Allmänt

Alltså snälla. Det räcker nu med värme. Men väderprognosen säger att det ska fortsätta så här i flera dagar... Buhuu... :( :( 
 
I morse strax efter åtta gick jag ner och simmade med hundarna. Det var redan riktigt varmt ute och i vattnet var det nästan löjligt varmt... 
 
Är så glad och tacksam att vi har badplatsen så nära och kan gå dit på morgnarna och ha den för oss själv. Hundarna älskar det och det är skönt att de får ett bra pass på morgonen för sen blir det inte så mycket mer än ut och kissa till kvällen då det blir svalare igen och det är drägligt att gå en längre stund.
 
 
Nu är det 'bara' tre veckor kvar till jobbstart. Så jag gruvar mig... Det är i alla fall skönt att veta att pluggandet inte börjar riktigt på en gång utan det dröjer nån vecka efter jag börjat jobba. 
 
Men innan dess ska jag planera upp mitt stora projekt för no/tk-kursen. Pollinering och hur viktiga bin och andra pollinerare är ska det handla om.
 
 
Ska börja med att läsa den här:
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela