takidasky

Agility

Publicerad 2016-06-27 23:52:00 i Allmänt

Idag var vi upp och tränade agility jag och One. Det var lite väl varmt så vi körde tre skick på balansen med 100 % träffar och sen provade vi A-hindret för andra gången. Första gången var nån gång före jul tror jag.. Vi kommer att ha lite att jobba med där tror jag... Det var svårt att få till bra steg för henne så nu ska vi ladda upp filmen och få lite hjälpsam feedback på hur vi ska gå vidare. Vi avslutade med raksträcka på hopp, hopp, tunnel, hopp. Och jo, vi provade även däcket några gånger. 
 
Svårt att knäppa screenshot i rätt tidpunkt men men...duktig skrutta var hon i alla fall!  
 
På kvällssidan åkte jag, sis, Andreas och Johnny ner på O'learys och åt. Firade Andreas och kollade lite fotboll. Efter det blev det ännu mer fotboll hemma när Island slog ut England! Vilken bragd!! 
 
 
Har även läst lite till de här dagarna. Uppe i 18 böcker nu. Det går sakta men säkert framåt i alla fall. Nu läste jag några böcker av Ingelin Angerborn. Perfekt för de som vill ha lite läskiga böcker men som inte är alltför läskiga, så att säga... 
 
 
Månfågel, Gengången, Tredje tecknet, Sorgfjäril och Hjärta av damm (som var bäst) är de jag har läst. Alla är fristående och kan läsas i vilken ordning som helst. 
 
Nu lutar det åt att det får bli en vuxenbok igen som lite avbrott. 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela