takidasky

Bye Bye pengar..

Publicerad 2016-06-30 16:46:00 i Allmänt

Min torktumlare har pajat. Jag måste ha en torktumlare. Det funkar inte på vinterhalvåret att få tvätten torr annars och även hela året för att få bort hår från kläderna. 
 
Har hittat en på nätet nu. Med rätt mått, vilket inte var det lättaste...
 
Tänk vilken tur att jag och One inte har kommit längre i agilityträningen och hade behövt dom pengarna till massa tävlingar! ;) 
 
Men nog hade man kunnat göra annat för dom pengarna. Samtidigt blir det här den första torktumlaren jag köper, den jag haft fanns ju redan i huset så den har ju hållt väldigt länge ändå.. 
 
Och det här blev väl tidernas mest meningslösa inlägg...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela