takidasky

It's over!

Publicerad 2016-06-02 22:20:31 i Allmänt

Nu är tentan gjord, och den gick antagligen åt skogen men jag kunde inte göra annorlunda. Jag skrev nonstop i fem timmar och hann ändå inte göra alla uppgifterna. Och då är inte chansen så stor att jag får ihop tillräckligt med poäng..  Och de uppgifter jag inte hann var flera på samma område. Och får man inte tillräckligt med poäng på ett av de fem områdena så åker man på omtenta på rubbet. Pratade med en annan kille i studiegruppen och han hade inte heller hunnit klart så det var inte bara jag... 
 
Tentan kommer rättas och inom tre veckor från nästa vecka bör jag ha svar så då vet jag hur det gått. Omtenta är inte förrän i augusti och det innebär att jag nu är LEDIG FRÅN ALLA STUDIER I MINST NÅGRA VECKOR!!!!!! Och bara 10 jobbdagar kvar på det! Så jäkla skönt!!
 
Och Meya då, provsvaren visade urinvägsinfektion så nu blir det antibiotika i tio dagar, om hon fortfarande inte kan hålla tätt då så blir det behandling för inkontinens. I värsta fall om det inte hjälper blir det ultraljud och undersökningar för att utesluta cancer..  Så nu håller vi tummarna att Meya "bara" har urinvägsinfektion!!! 
 
Nu sängen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela