takidasky

Möhippa

Publicerad 2016-06-19 18:23:13 i Allmänt

Igår var det dags för Elins möhippa.  Vi höll till vid rullsands camping och havsbad och även fast regnet verkligen öste ner hela dagen så blev det en toppendag!  
Det var verkligen jättefint där, och maten var sååå god. Bland det bästa jag ätit! 
 
Elin blev riktigt överraskad och fick under dagen bla genomföra en miniklassiker. Det kan inte ha varit så trevligt att simma i havet men det gjorde hon! 
 
 
På vägen hem så sprack det upp och himlen blev så där fantastiskt vacker. Det är synd att man inte kan fånga det riktigt på kort.
 
 
 
Nu laddar vi batterierna för att köra igång ett bättre hälsosammare liv imorgon. Det ska bli så skönt att få ägna tid åt mig själv och hundarna fullt ut nu. Den här terminen har kilona lagts på och det känns helt för jäkligt. Jag har helt enkelt inte orkat sköta mat och motion samtidigt som jag har pluggat så mycket och jobbat. Nu i sommar ligger fokus på att hitta tillbaka till goda vanor och att få till hållbara sådana så att jag inte halkar tillbaka till dåliga när höstterminen börjar. Jag kommer ju fortsätta jobba 100 % och plugga 85 % då så jag måste vara bättre förberedd än vad jag var nu på att orka och bättre planera mat, motion, jobb och plugg. 
 
Vet ju att jag felat mig själv denna termin, och det känns bittert med tanke på allt slit jag faktiskt la ner på att gå ner. Men samtidigt så försöker jag att inte slå ner mig själv för mycket pga det. Det leder ju ingen vart ändå..  OCH,  det handlar ju inte om ALL den vikten, det här är ju de kilon jag har gått upp under det här halvåret. Kunde jag då, så kan jag ju nu. Så nu jäklar kör vi! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela