takidasky

Bra start på dagen!

Publicerad 2016-03-08 13:49:10 i Allmänt

Fick lite sovmorgon idag då vi inte skulle rida förrän nio. Idag blev det en långtur runt braxenbo med Ida och Maja. Wella skötte sig fint nästan hela tiden och jollade sig bara två gånger men de kunde jag förutse och parera upp. Vi travade mycket idag och det kändes efteråt.. Antar att jag kommer få lite träningsvärk imorgon.. Nu blir det uppehåll på nån dag innan jag ska rida igen. Känns jättetrist men nödvändigt då jag har massa att plugga. Tycker också att det är viktigt att Wella blir riden av Ida mellan mina gånger så hon får bli riden på "riktigt". 
 
Eftersom jag inte törs hålla på med mobilen när jag rider så får Ida eller Maja ta selfisarna ;) om några månader kanske jag kan knäppa själv, hahaha!  
 
 
Nu tillbaka till böckerna,  seminarium om en timme..  

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela