takidasky

Äntligen helg!

Publicerad 2016-05-14 10:05:19 i Allmänt

Ska skriva en massa omdömen och har en hel del matte som måste bli klart men attan va skönt att få sova lite längre på morgonen! Har haft så svårt att somna nu några veckor så helgerna blir viktiga så jag får sova längre än 5-6 timmar per natt. 
 
Det här är helgen jag trodde att vi skulle debutera. Ja, så var planen. Men det är klart, man kan inte lära in alla resterande hinder på två veckor typ. Så nu vet jag inte vad vi siktar på. Mora har en tävling med dubbla klasser 10 juli. Kanske får bli då. Efter andra juni blir ju livet mer normalt igen för då är pluggandet slut för denna termin. Ska bli så skönt att bara ha jobbet en stund, och sen blir det sommarlov! 
 
Nu är det bara en vecka kvar tills valparna flyttar. Kan inte förstå hur fort tiden gått. Igår fick de ut och åka bil för första gången. Tråkigt med vädret bara nu när det regnat i två dagar. Men för min del behöver det inte alls bli lika varmt som tidigare. En 15 grader känns helt okej. 18 om det är mulet. ;) 
 
Nu ska jag skriva klart och fixa slutversionen av rapporten. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela