takidasky

Skitväder

Publicerad 2016-05-23 22:01:57 i Allmänt

Tack och lov kollade jag väderprognosen innan jag satte mig för att plugga efter jobbet. Regn hela veckan typ så det var bara att kasta sig ut och klippa gräset som redan nu var långt. En vecka regn på det? Nja...
 
Hann klippa allt och rulla fram den på framsidan så öppnade sig himlen. Ibland har man tur..  ;) så skönt att det är gjort i alla fall. Efter det hade jag inget val annat än att sätta mig med matten. Börjar lossna lite men jäkla skit så trögfattad jag är nu. Måste börja prioritera fysiken nu också några dagar eftersom den tentan är på söndag och matten inte förrän nästa torsdag. 
 
 
 
Ikväll blir det en tidig kväller hoppas jag. Så fruktansvärt trött idag. Blev uppe alldeles för sent igår... 
 
Hade hjärt och lungräddning på jobbet idag. Nyttigt med repetition. Måste vara minst tio år sedan sist om inte mer. 
 
 
 
Hoppas att väderprognosen är fel, skulle ju gärna klämma in lite agilityträning också... 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela