takidasky

Swosch!

Publicerad 2016-09-22 21:13:01 i Allmänt

Dagarna rusar på, tyckte nyss att det var måndag och nu är torsdag slut...
 
Hann äntligen upp och tränade lite idag, och wow, vad duktig hon var! Så där så att man bara ryser och tänker, det där är min hund! Så lite träning och så duktig. Jag hade nästan bestämt att det inte skulle bli nån tävling i helgen för jag har så mycket plugg, men nu så känner jag att jag måste tänka om... Vi är fortfarande inte startklara men lite mer än för två veckor sen känns det som. Och nu blir det ju sista chansen på ett bra tag att träna på miljön. Tävlingen är ju dessutom ganska liten så jag borde ha en del tid på lördag em/kväll att plugga på... Får sova på saken...
 
 
Haft mycket i tankarna denna vecka så här, på en av mina favoritplatser har jag kunnat andas och fyllt på energi. 
 
 
Igår när jag gick där så upptäckte jag att löven skiftat färg och det börjar bli höst på riktigt... Behöver vara mer här och nu, tror jag...
 
Nu blir det sängen. Fredag imorgon!!  Woopidoo! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela